La Boca Fans in Buenos Aires

Today during one of our bus rides, we happened to enjoy a whole bunch of La Boca Juniors soccer fans. It was a once in a lifetime experience that I had to capture with our camera. At one time, they were singing “Somos del barrio de La Boca“, which I didn’t catch, but I got two other clips – one on the bus with them hanging out the door and the window, and one after we got off. You only get to experience this if you travel like a local with public transportation!

Als wir heute mit dem Bus in Buenos Aires gefahren sind, kamen wir in den Genuss von Fans der Fußballmannschaft La Boca Juniors. So etwas musste ich mit der Kamera festhalten. Die Fans haben viele unterschiedliche Lieder gegrölt, darunter auch Somos del barrio de La Boca. Leider habe ich das nicht aufgenommen, aber dafür habe ich zwei andere Clips – einmal im Bus, wo die Fans aus dem Fenster und der Tür hängen und dann noch, nachdem wir ausgestiegen sind. So etwas erlebt man nur, wenn man wie die Einheimischen mit den öffentlichen Verkehrmitteln fährt!

Advertisements

2 thoughts on “La Boca Fans in Buenos Aires

  1. Birgit

    Oh, jetzt auch mehrsprachig, euer Blog!
    Tack so mycket für die SMS letzte Nacht! Wie schön, ihr seid doch so nah! Wünsch euch noch einen schönen und aufregenden Tag!! ❤

    Reply
    1. Eva Post author

      Danke, danke, ich versuche, zumindest bei meinen Posts bisschen was auf Deutsch zu tippen auch. SMS sind ja ganz einfach über Skype. 🙂

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s