Toilets

What is it with toilets abroad? I understand that if you’re at a cabana on top of a mountain, they can be pretty basic, but why lug a fancy flushing tank up there and no toilet itself? In Peru, we had a similar experience when there was actually a toilet, but no seat. Isn’t the seat the lightest part to carry?

The picture below shows an example at Cabin Podragu in Romania. Note that the brown spots are rust, and not…

Was ist das nur mit den Toiletten im Ausland? Ich verstehe ja, dass wenn man in einer Hütte oben auf einem Berg ist, sie ziemlich einfach sein können, aber warum schleppt man einen schicken Spülkasten an und dann nicht die Toilette selbst? In Peru haben wir ähnliche Erfahrungen gemacht, dort gab es nämlich die Toilette selbst, aber keine Klobrille. Ist die Klobrille denn nicht am leichtesten zu tragen?

Das Bild oben zeigt ein Beispiel aus der Podragu-Hütte in Rumänien. Man beachte, dass es sich bei den brauen Flecken um Rost handelt und nicht…

Advertisements

4 thoughts on “Toilets

  1. Alf

    die gibts in der Türkei und in Griechenland auch…und du darfst kein Papier reinwerfen, weil das die Kanalisation nicht schafft…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s